Stavanger – trippelstevne

Snakk om flaks! Regnet kom under premieutdelingen søndagen, så da er dette mitt tredje utendørs stevne på rad hvor sola skinner og regnet uteblir…og det er jo ikke alltid en selvfølge på vestlandet. 😉
I tillegg til fint vær bygget både svenske Rodin og danske Lerche morsomme og motiverende baner med fine linjer og fin flyt. Ikke minst ble denne helgen en opptur med tanke på resultater. Det ble mer «stang inn» enn «stang ut», noe som har forfulgt meg så langt i år, med 3 feilfri løp av 6! 🙂

Begynte lørdagen med en finfin hoppbane av Rodin hvor spesielt èn kombinasjon var en hard «nøtt» å knekke handlingsmessig. Luke, Pytt, Ted og Kelly var alle før Diesel, og alle disket i nettopp den kombinasjon med forskjellige handlingsvalg. Det eneste som var igjen var et evt blindbytte, og det prøvde jeg med Diesel. Fungerte på hengende håret, men det hjalp jo så lite da jeg senere i banen løper fra henne og drar henne forbi et hopp…disk.

Det første agilityløpet begynte bra…med de fem første hinder. Deretter presser jeg henne forbi en slalominngang (vegring), feil mønefeltet ned, og til slutt løper hun forbi siste hinder fordi hun får øye på Dorte som mater Pytt med godbiter utenfor ringen – hunden min er skrubbsulten for tiden! 😉 Jeg tok henne ikke inn på banen igjen…disk.

Hoppløp nummer to:

Er veldig fornøyd – 2. plass etter Dorte og Pytt!

Agilityløp nummer to:

1. plass! 🙂

Søndagen startet med hopp:

Reprise fra lørdagen – 2. plass etter Pytt! 😉

Begynte bra i agilityløpet, men Diesel plukker en slalom istedenfor en tunnel…disk.
Med tre feilfri løp av seks føler jeg er rett bra av oss med tanke på tidligere konkurranser i år, jeg får krysse fingre og håpe dette er en forsmak på videre stevner.
Det ble mye bra resultater av «oss» i helgen. Dorte vant to løp med Pytt, Bodil vant fire løp med Ted, Jeppe vant liksågodt alle sine seks løp med Anton og Rune gikk flere feilfri løp med Skip! I tillegg var Elin og fine Spin i Stavanger og de fikk to flotte seiere i hopp! 

Jeg gleder med masse til neste stevne – Sverige og Drammen om to uker! 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

12 svar til Stavanger – trippelstevne

  1. Stine sier:

    Gratulerer med fine plasseringer 🙂
    Litt ferre kg på Diesel, så kanskje hun løper like fort som Pytt neste gang 🙂 Bolla!

  2. hundene sier:

    Grattis 🙂 Endelig litt stang inn!

  3. Vala sier:

    Hm… slankeprosjektet Diesel er jo litt vrient om hun begynner å løpe av banen for å vri go’biter ut av hendene på folk *ler*
    Hurra for gode resultater – og mye morro!
    Også på farten igjen om to uker, imponerende 😉

  4. Monica sier:

    Grattis med stang inn!! 😀 Flotte løp 🙂

  5. Stine ES sier:

    Hei!
    Gratulerer! Ble det ikke no Ålesundstur?

    Hilsen Stine

  6. djumedjume sier:

    Grattis med fine resultater og takk for en strålende tur:) Nå er det Sverige neste, og jeg gleder meg:)

  7. Christine sier:

    Gratulerer med supre løp 🙂 Satser på det sitter nå, og at det blir flere stang inn enn ut 😀

  8. Flink Bisk sier:

    Nej men se här ja! WordPress! Det har jag missat! 🙂 Då ska jag börja prenumerera här istället! 🙂

    Härliga filmer! Det är alltid kul att få ta dej av era lopp! Ni är så duktiga!

  9. Lene sier:

    gratulerer med fine løp og resultater 🙂

Legg igjen en kommentar

