Store forandringer i heimen…

Sitat Tim: «Frode er jo blitt en skikkelig husfar, jo!» Joda, det har skjedd forandringer innenfor husets fire vegger de siste dagene…positive forandringer! 🙂

I dag etter jeg kom inn fra tur med voffsene hadde Frode gått «bananas» på kjøkkenet…slik han har gjort den siste uka…etter innkjøp av ny bok!


Scones med ost og nøtter
 
 

Lavkarbobrød
 
 

Mokkabrownies
 
Smaker godt gjør det og, tro meg! 😉
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til Store forandringer i heimen…

  1. Vala sier:

    Ja den boken der lurte jeg litt på. Er det hovedsaklig oppskrifter i den eller er det mye info om alt mulig annet i tillegg? Jeg er nemlig på jakt etter en god oppskriftsbok på lav karbo 🙂 De scones’ene kan du gjerne gi meg oppskriften på 🙂

    • Det står noen få sider om hvorfor lavkarbo, planlegging, mat som anbefales og som ikke anbefales og forslag på 4 ukers menyer. Så er det 100 oppskrifter, alt fra frokost, lunsj, middag, småretter til kaker og desserter. Nå er det Frodes «prosjekt» og ikke mitt, men det han har laget så langt smaker godt…overraskende godt! 🙂

  2. Vala sier:

    …forresten, det er samme tittel- men jeg lurer på om jeg har sett på en med et annet cover?

  3. djumedjume sier:

    lurer på om Frode gjør det samme som du gjør med Dis 😛

  4. S-Man sier:

    blæææ….. lavkarbo går i samme gruppe som sukkerfri….. blææææ

  5. Teresa sier:

    Ja da satser jeg på drittvær siste helgen i juni. Så kan du og Dorte bo her på Katthult. Så tar vi en skikkelig “high-karbo-weekend” med boller og digg.

  6. Jøsses, dette var da voldsomt! Nå er det bare å håpe på at han klarer å fortsette etter at nyhetens interesse har lagt seg! Lykke til i den nye sukkerfrie (nesten) heimen.

Legg igjen en kommentar

