Herlig dag på Bontveit!

Etter fredagens fryktelige terrorhandling er vi nok alle i sjokkmodus! Tv-bildene sier alt, tårene har vært mange og det er vanskelig å ikke tenke på annet…Mandagen var vi i byen og så på tidenes oppslutning av mennesker som viser sin støtte og sympati, et fakkeltog som aldri tok slutt – rett og slett rørende og fabelaktig fantastisk!

Ellers har den siste uken vært preget av mye «fram og tilbake» i forhold til EO (European Open). Skulle som sagt reise, meg og Tine, men å finne rette flyavganger var heller et puslespill uten like. SAS kunne bekrefte hunder til München, ingen problem, og faktisk tilbake til København, som var en mellomlanding, men derfra var det stopp! Neste flyselskap, KLM, kunne bekrefte hunder t/r Bergen-München, men det ene flyburet var for høyt??!! Like langt…Lufthansa hadde heller ingen problemer med plass til hunder, men det gildet kostet faktisk like mye som selve flybilletten. Uaktuelt!
Etter langt om lenge fant jeg billetter fra Oslo-Wien med Norwegian, og var inneforstått med å kjøre til Gardemoen. Men da Fant (til Tine) begynte å tisse blod på søndagen, og mandagens veterinærbesøk bekreftet urinveisinfeksjon og antibiotika og treningsforbud en stund framover, da ble hele EO utsatt…til en annen gang. Jeg orker ikke reise alene, forståelig…Dessuten, med all motgang i forhold til reisen, er det sikkert en mening til at jeg ikke skal dra. 😉

Så da blir jeg hjemme da. Ikke ille det, med finvær i sikte flere dager framover! Agilitytreninger og fjellturer står øverst på lista 🙂

I dag hadde vi en strålende dag på Bontveit. Meg, Dorte, Sara og Mona – med tilhørende barn og hunder – det var et yrende følge av to- og firbente på tur. Vi ruslet innover til ridebanen, hvor vi spiste lunsj og de aller minste fikk gleden av å plante bittesmå trær – som skal vokse opp til å bli store, grønne, glitrende juletrær! 🙂

Dagen i bilder:

This slideshow requires JavaScript.

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Herlig dag på Bontveit!

  1. Vala sier:

    Fantastisk!!! Jeg er skikkelig misunnelig – og skulle virkelig ønske at jeg hadde ferie fremdeles….:(
    Flopsen hilser 🙂

  2. djumedjume sier:

    Herlig dag:) Var det 14 hunder med på tur? 3 hester og 5 barn……alt er mulig sier bare jeg!

  3. Sara sier:

    Tusen takk for en knalldag! Og for finfine bilder 🙂

Legg igjen en kommentar

