6 er 3 for mange?

Jeg har sagt, siden Lui kom i hus, at 4 hunder er èn for mye. Ikke det at jeg angrer eller på noen måte ville byttet vekk en hund, men jeg merket at det var en ganske så stor forskjell å gå fra 3 til 4 hunder. Fra 1 til 2 var det plutselig dobbelt så mange, og fra 2 til 3 var det plutselig blitt en «flokk» – med alt det innebærer. Fra 3 til 4 var det liksom…ja, hva skal man si…uoversiktelig! 😉 Ikke var det dobbelt så mange og ikke var det mere flokk, bare uoversiktelig.
Det verste av alt er at jeg lett kunne hatt flere hunder! Er jeg riktig velbevart, eller?! 😉

Denne uken har jeg 2 ekstra, hunder. Har man èn for mye spiller det for så vidt ikke noen rolle hvor mange for mye…1, 2, 3…spiller ingen rolle. Og det går helt strålende! Og det sier jeg rett ut enda 5 av de 6 faktisk er pyrrer – man skal lete langt om lenge etter mer aktive hunder, tro meg! Alltid på farta og alltid på matjakt! Når to av de er kullsøstre på knappe året som ikke klarer annet enn å bjeffe og leke og løpe, ja da skulle man jo tro at man er ganske så «sliten» av alle pyrrene…men neida, jeg vil herved med hånda på hjertet si at jeg erklærer meg som et skikkelig pyrremenneske, uten tvil! 😉

This slideshow requires JavaScript.

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til 6 er 3 for mange?

  1. Vala sier:

    Når jeg ser bildene, så misunner jeg deg. Men når jeg får dem i lydaktivert utgave – not so much 😉

    Nydelige bilder damen! Og lekre hunder (ikke så lekker som den her hjemme selvsagt- men man kan jo ikke kreve det umulige heller!)

    ;D

  2. Teresa sier:

    Hjelper jo på at de er såpas søte da.

  3. Stine sier:

    Jeg er så glad jeg skal teste ut pyrrelivet en dag 🙂 Greit at de har mange likhetstrekk med mudien, så det ikke blir overveldende den dagen det kommer en pyrre i hus 😉

  4. Flink Bisk sier:

    Fy tusan så fina systrarna till Flink är! ❤

Legg igjen en kommentar

