Helgens planer

Enda en uke er over…en uke som for øvrig er preget av mye nedbør i form av regn, og av og til haglbyger. Helgen som nettopp er begynt blir rolig, dvs ingen stevner og mest sannsynlig ingen agilitytrening. Banen er opptatt da Jenni Lehtinen skal kurse et gjeng, men vi kommer nok til å sikke nesa nedom å myse litt – alltid kjekt når det er kursing på gang av flinke instruktører.

I morgen skal lille Lui debutere i utstillingsringen. En aktivitet jeg ikke er så frykeltig glad i, men det skal bli spennende å se hvordan hun takler det. Hun er dog et fint eksemplar av poil long så vi får håpe dommeren kjenner til rasen. Har stilt for de som overhodet ikke har peiling, og jeg glemmer aldri den gang Diesel ble «kastet ut» med it needs grooming på kritikken. Får håpe vi slipper det iallfall! 😉 Cadenetter (dreads) er liksom en del av pyrren…
Har selvsagt fått tidlig oppmøte (på en lørdags morgen), men fordelen er at jeg også er tidlig ferdig og kan bruke dagen til noe mer konstruktivt med hundene.

Jeg har endelig fått kavet meg til og hentet pc’n min som har vært til reperasjon. Ny harddisk måtte til, men heldigvis var det som var på min gamle inntakt og bilder (samt annet) ble reddet. Nå må jeg bruke tid på å laste ned diverse programmer slik at blant annet hjemmesiden kan ajourføres, så jeg regner med en del av helgen vil gå med til den slags pc-sysler. Alltid noe å gjøre på…

Mandagen er Fjellangerhallen leid igjen, og jeg gleder meg til trening med Dorte og Bodil. Mest mulig innetrening på kunstgress før Norwegian Open kan jo ikke annet enn å være bra! 🙂

Her er Diesel og Lui på forrige halltrening:

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Helgens planer

  1. Teresa sier:

    Lykke til i helgen!

Legg igjen en kommentar

