Sol og godt selskap

Endelig, ENDELIG tittet sola fram, etter å være fraværende i lang, lang tid! 🙂 En fantastisk følelse å kjenne varme soltråler i den ellers så kalde høstlufta. Høsten kan så absolutt være en fin årstid…så lenge sola er framme.
Jeg var sikker på jeg ville nyte høstferien min i øsende regnvær mtp værmeldingen som var tidligere i uken, hvem skulle tro at den skulle gå fra laber til bedre? Jeg bukker og takker de høyere makter 😉

Så, med sol på dagsorden ble hele dagen tilbringt ute. Var først ute en time i skogen i morges, et lite avbrekk der jeg var med Tim til lege (som for øvrig er plaget med MYE neseblod, og mest sannsynlig har legen som hakket/slo/spikket på plass hans knekte nese i fjor gjort en for dårlig jobb…vi skal heldigvis inn til øre-nese-hals vakthavende lege på mandag, og satser på de fikser nesa til jyplingen 😉 ), for så å treffe Monica, Bodil og Cecilie på banen til mange timers hygge…bestående av litt agilitytrening, «tulletrening», valpetrening, skravletrening, kaffetrening osv…

Knipset litt bilder fra de forskjellige treningene:

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Sol og godt selskap

  1. Monica sier:

    Takk for trivelig trening, og skravling, og gode kjeks, og og og! 😛 Kjempefine bilder 😀

  2. Ser ut til at dere hadde det skikkelig kjekt. Gi meg en lyd neste gang da.

  3. S-Man sier:

    Viste ikke at Harley var mellom hund 😛

    • Monica sier:

      Hehe! :p Neida, ca 52 sier tommestokken, men ettersom han ble operert for drøye 3 uker siden så tør jeg ikke kjøre opp høyden før jeg er sikker på at alt er grodd innvendig.
      1 drøy uke igjen nå, så skal vi begynne å øke 🙂

  4. Inger E sier:

    Såå for noen herlige valpebilder 🙂 Og gamle Bonzo som viser sine triks! (Mens gribbene står klar rundt for å stjele godbitene hans!)

Legg igjen en kommentar

