Hektet på zombier

Ja, som overskriften sier, hektet på zombier. Høres kanskje verre ut enn det er, men jeg snakker her om den nye tv-serien som begynte på Tv Norge søndagen, The Walking Dead. En serie som har fått strålende kritikker, og jeg må si meg enig, den er genial!

Som sagt, episode 1 av sesong 1 begynte på søndagen, og den fengslet meg fra første stund. Såpass mye at jeg overhodet ikke kunne vente en hel uke før neste episode, og dermed ble hele sesongen lastet ned og sett i løpet av et par dager. Hektet, hektet, hektet! Meg og Tim.

Da jeg hørte at sesong 2 var godt i gang i USA måtte jeg selvsagt slenge meg på bølgen og har nå sett episode 1, 2 og 3. Vi venter i spenning på den 4. som kommer søndagen!

Ser vi bort i fra alle timer foran tv’n med zombier siden søndagen har jeg utrolig nok ikke forsømt de firbente 😉 Det har vært både lp-og agilitytrening, og i dag var jeg i Nordnæsdalen i solfylt vær. Der traff jeg for øvrig på Ronald med voffser, og Lui fikk lekt med kompisen Toya.

This slideshow requires JavaScript.

I helgen skal jeg på agilitykurs med både Diesel og Lui, gleder meg! Det er lenge siden jeg har gått kurs selv, og det skal bli ekstra spennende å se hva Polona Bonac har å fare med! 😉
Hun har glimrende løpende (og stopp) felter, og jeg håper på tips til Lui slik at vi kan ta fatt på oppgaven i vinter!

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Hektet på zombier

  1. Vala sier:

    Svarte!! Jeg visste det var noe jeg glemte på søndag… Men atte, kanskje vi bare kan låne hele serien av dere dah, nedlastet og alt som dere har gjort 😉

    Det skal bli artig med kurs! Men må innrømme, trenger hjelp til å få boost humøret til det kurset fortjener.

  2. Stine sier:

    Hmm. Kanskje jeg må gi serien en sjanse?? Har hørt om den, men i den tjukkeste ammetåken går det meste i glemmeboksen om dagen 😛 Husker knapt nok å spise. Vel vel. Vi snakkes senere i kveld på trening, og gleder meg stort til kurset i helgen! Satse på vi begge får masse tips. 😉

  3. Tony sier:

    See you on the other side!

Legg igjen en kommentar

