Fem timer med herlig trening!

Ja, da har snøen kommet til Bergen – kjipt for den 2-bente, men kjekt for de 4-bente!

This slideshow requires JavaScript.

Nok om det.

 

På lørdag hadde vi julebord for agilitygruppa (og andre som hadde lyst), veldig koselig som alltid. God mat og godt selskap, hva mer trengs?
Godt selskap hadde vi så absolutt i går også, da vi hadde leid Fjellangerhallen for 5 timer. Meg, Bodil, Andrè, Astrid og Inger E (som kom innom halvveis i leieperioden).
Fikk trent mye og bra. Alt fra korte svinger (sikk=høyre, tapp=venstre) til running contact, samt vi bygget en hoppbane til slutt. En bane som ble brukt under det svenske landslagsuttaket i fjor (2010) av Andreas Silverberg.

Korte svinger trener vi fortsatt rundt ”objekter”, som feks en bøtte, vi har ennå ikke kommet til hinderstøttene. Både Diesel og Lui responderer bra på ”sikk” og ”tapp”, så om ikke så lenge skal jeg ta det et steg videre.

Lui’s repetisjoner over planken var veldig bra, hun hadde faktisk 100% treff, og det er første gang siden vi begynte. I tillegg hadde jeg forskjellige avstander til planken, og hun traff der hun har feilet før. Kanskje det er på tide å heve planken ørlite?

Jeg tok mot til meg og prøvde Lui på hoppbanen, og det gikk ganske så bra. Har hele tiden vært ”redd” for at det er for vanskelig for henne, på nåværende tidspunkt, å gå kl 3 baner, og har dermed plukket meg ut egne løyper til henne. I går derimot bestemte jeg meg for å teste. Ser jo selvsagt at vi har mye, mye å jobbe med. Timing av kommandoer er èn ting, hun er ung og trenger mye støtte hele veien, jeg må huske på at hun ikke er Diesel. Vi er iallfall på riktig spor.

Fikk filmet begge rundene til både Diesel og Lui, og slik så det ut:

 

 

Dessuten mekket jeg sammen en liten film for å vise hva jeg sliter med mtp Lui – nemlig timing av kommandoer:

 

Helt til slutt, gårdsdagens plankeøkt:

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Fem timer med herlig trening!

  1. Flink Bisk sier:

    Underbara bilder! Flinks syrra blir bara snyggare och snyggare, och Harriba är som vanligt sötast på hela jorden! ❤

    Kul med träningsfilmer också! Guuuud, jag har inte tränat på eeevigheter!

  2. Kjempeinteressant å se på treningsvideoene med kommentarer! Dere er vanvitiig flinke!!

  3. prixmo sier:

    Kjempe artig å se felt treningen deres ;0) Go Lui og Line.

  4. Astrid sier:

    Tusen takk for utrolig flott trening i helga 🙂 Du og Lui er blitt utrolig flinke!

  5. Stine sier:

    Bra jobbet 🙂 Kjenner presset etter å få inn feltene altså… men siden småen krever meg «nesten» 24/7 får vi ta det litt etter litt 😉

Legg igjen en kommentar

