Vi har hevet planken…

Vi har hevet planken med ca 15-20 cm. Jeg ser jo på filmen at jeg har gjort en stor tabbe, nemlig å ikke ha noe under planken slik at den ligger stabilt 😕 Ser godt, iallfall i slow motion, at planken beveger seg for mye. Skjerpings, Line! 😈

Lui hadde noen treff der hun steger over, men allikevel ikke har byks i kroppen. Den ustabile planken hjelper nok heller ikke, så det kan jo kanskje være noe av grunnen til at hun treffer dårlig. Er usikker, men skal se neste gang (når jeg er flink til å ha noe under planken) om hun har de samme «overstegene».

Jeg var iallfall flink til å belønne henne veldig verbalt på tre gode treff av til sammen seks repetisjoner. (Filmen viser samtlige passeringer). Kjørte ikke flere plankepasseringer pga den harde bakken, men det er meldt mildvær i dagene framover, så da tenker jeg det blir en del treninger 🙂

Skal prøve, avhengig av hvor gode repetisjonene er, å heve planken ytterligere noen centimeter i løpet av uken. Kanskje det blir en fortgang i prossessen.

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Vi har hevet planken…

  1. S-Man sier:

    Videoen er blokkert

Legg igjen en kommentar

