Fra «vår» til vinter

I forrige uke var jeg en smule overbevist om at våren var i anmarsj, men der skulle jeg ta «styggelig» feil. Fra å trene ute i nesten bare t-skjorta var det bare å bite i det sure eplet da vi hadde vår faste arbeidsdag på Bontveit fredagen – slik så det nemlig ut der:

SNØ!

Jada, Lui ser ikke ut til å ha noe i mot det...

Elevene ser heller ikke ut til å bry seg om det laver ned...

Bæææ! Denne trives best innendørs på slike snøfylte dager

 
Heldigvis kom det ikke like mye snø i Bergen selv om Bontveit ligger bare 20 min unna, men kaldt har vi det for øyeblikket – altfor kaldt, spør du meg.
Men fint er det okke som når sola og påskestemningen viste seg, som i dag, ved Gjeddevannet.


 

 

 

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Fra «vår» til vinter

  1. Vala sier:

    Så flott tur dere fikk!! Vi fikk gleden av å traske oppover mot gravene og bortover Løvstakk området. Ikke like fint, men deilig med det været vi hadde uansett 🙂 Bilen min er fremdeles like låst, men så har jeg ikke giddet å styre mer med det siden den først tullet seg. Så nå kan våren komme, helst i morgen 😛 For da trenger jeg å komme inn i bilen igjen *ler*

  2. Nina sier:

    Herlige Bilder 😉

Legg igjen en kommentar

