Line gjør ting…

Line gjør ting hun ikke kan:
På fredag hadde vi «skidag» på Bontveit, og for de som kjenner meg er ikke vintersportsaktiviteter noe jeg normalt driver med, iallfall ikke frivillig. Jeg har ikke hatt ski på beina på en årrekke, og det syntes jo milevis der jeg staket meg rundt i løypa. Sant skal dog være sant, det var ustyrtelig morsomt, men ikke nok til at jeg kommer til å ta fram skiene (som jeg ikke har selv) og begi meg ut på tur en ledig stund om vinteren, lang der i fra…eller, man kan jo aldri vite 😉

Humøret var på topp, tross noe ustødige skiferdigheter…

 

Dorte er «født» med ski på beina, jo! 😎

 

Hun til og med «parkerer» elevene i løypa! :mrgreen:

 

Og her ligger jeg…ble en god del nærkontakt med snøen den dagen, gitt!

 

Geitene var uanfektet av alt oppstyret, de er vant med å overvære uerfarne skiløpere. May Linn (bildet) venter for øvrig baby – til nå er det kommet fire killinger på Bontveit.

 

Den stolte pappan passer godt på flokken sin.

I kjølvannet av skidagen har jeg fått meg en (bokstavelig) blå venstre skinke (synonym: rumpeball) 😈 Godt den er såpass polstret, for jeg har nesten ikke hatt problemer med å sitte! 😳

 

Line gjør ting hun kan:
Ut på tur med hund! Søndagen traff jeg Rune på Bondemarken, og som alltid blir det vellykket.

Rune har funnet ny aktivitet – drakamp med to hunder!

 

Det ligger godt med is langs Sælevannet.

 

Mor og sønn på sitt «håreste» 😉

 

Fine Lusa 😀

 

Line gjør ting hun er skikkelig god på:
Ut på tur IGJEN! 😎 I går tok jeg atter en tur på bondisen med kamera og hunder i kaldt og solfylt vintervær – faktisk en stor fordel med kulde på marken, da kan man gå OVERALT uten å bli møkkete.

Bevis på at jeg er med!

 

Diesel ruller

 

Harriba på snuseren

 

Pip ruller og…

 

 

 

Liten Pip på stor mark

 

 

 

Pippin liker ikke at Lui stikker av med ballen!

 

 

 

Deilig å løpe! 😀

 

 

 

 
 

 

 

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Line gjør ting…

  1. Vala sier:

    Line – som er flink til å gjøre ting hun både KAN og IKKE kan 😉
    Fin, fine bilder !!!

  2. Ellen sier:

    Ser ut som vi er omtrent på samme nivå når det gjelder skigåing 🙂

    Ses på Moelv! Jeg gleder meg, dette blir gøy 🙂

  3. Teresa sier:

    Ha ha, herlig blogg!

  4. Nina sier:

    Ski; hva er det? 😉 Kjekt å se at det er andre som har samme forhold til ski som jeg har ….

  5. aikoogera sier:

    Du har blitt utfordret, sjekk bloggen min 🙂

Legg igjen en kommentar

