Himmelhund

Først:
TUSEN, TUSEN TAKK for all responsen via blogg, mail, telefon, Dorte’s facebook og face2face vedrørende Harriba – det varmer virkelig, jeg blir helt rørt 😳

Hun er dypt, dypt savnet. Virkelig dypt…hun var, som jeg sist skrev, en unik liten engel som har satt positive spor – en fornøyd og enkel sjel, alltid glad, alltid kosete, ukomplisert.
Rett og slett en fantastisk liten følgesvenn. Og slik vil hun bli husket.

Som Helle spurte meg om på sist trening: «Har du fått en himmelhund?» Skjønne. lille Helle.
«Ja, jeg har fått en himmelhund. Lille Harriba er i himmelen og der er hun himmelhund, fine, fine Harriba.»

Hun er genial, Helle. For et fenomenalt og supert ord, himmelhund. Javisst har jeg en himmelhund! 😛

Og det er stusselig med «bare» tre hunder på tur, tro meg, selv om vi koser oss (som i dag på bondemarken):

This slideshow requires JavaScript.

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Himmelhund

  1. Vala sier:

    Å så bra! Da har jeg også en himmelhund 😀
    Ble det forresten noen bilder etter vår tur forleden?

  2. Nina sier:

    Himmelhund er ett fantastisk ord 🙂

  3. Dorte sier:

    Hvem i alle dager er det de dreper på tur? Den var skikkelig søt…….

Legg igjen en kommentar

