Riktig fremgang!

Etter en herlig tur på bondemarken med Vala, Rune, Monica og Kihm, passet jeg på å få en RC økt med Lui. Som jeg sa i går, kontinuitet er veldig viktig for riktig progressjon.
Dagens økt gikk veldig, veldig bra! 😀 Hvis det fortsetter slik er vi så absolutt på riktig spor, og planken kan etterhvert heves ytterligere. Da må vi i tillegg ha en god porsjon hjelp av været slik at det holder seg snøfritt. Det lå et tynt lag med snø på banen i dag, men det var overhodet ikke glatt da grusen under var myk, heldigvis.

Jeg brukte «hjelpepinner» på dagens økt slik at det er lettere å se hvor feltet starter, og dermed lettere å se hvor godt hun treffer.

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Riktig fremgang!

  1. Vala sier:

    Jeg ler fremdeles godt over din totale treffsikkerhet der på pinnen *flire*
    Men hvorfor vil ikke filmen spilles av her, men på youtube?

  2. Hei Line

    Siste filmen her ser veldig bra ut og det er to ting som eg spesielt legger merke til det eine er at ho har veldig godt trykk over planken, det andre er at ho i mindre grad lar seg forstyrre av deg og ditt bevegelsesmønster. Slik ser det i allefall ut for meg på første filmen at ho lar seg forstyrre av nokre av posisjonane som du er i ,spesielt når du kjem bakifrå med full fart…..Ser veldig fint ut i mine auger…

Legg igjen en kommentar

