En sprek og lykkelig Pip

Slik som det har bøttet ned i det siste skulle man tro syndefloden er kommet over oss 😯 Krysser fingre for at prognosene for neste uke ser bedre ut, da har jeg nemlig vinterferie. Når jeg tenker meg om kan det umulig bli verre…

Men av og til, sånn innimellom, i et brøkdel av et sekund, en sjelden gang, dukker sola opp – sånn utifra intet. Det skjedde nemlig på tirsdag, og da var det bare å kaste seg i turklær umiddelbart etter jobb og løpe ut døra – for å overvære det meget sjeldne fenomenet SOL! :mrgreen:

Først en god tur på bondemarken med tennisball og «herr gummihund», så på (utendørs) agilitytrening – var ute i fem og en halv time. Det som gleder et hundeeiers hjerte mest av alt er å se sine hunder lykkelige, og nettopp det er gamle Pip for tiden. Man skulle ikke tro hun fyller 13 år til sommeren slik hun spretter rundt omkring. Nå som Harriba er himmelhund og Pippin som drar på årene er det da ekstra givende å se at sistnevnte ikke viser tydelige alderstegn, jeg vil nødig «miste» flere hunder på en lang, lang stund. Harriba må nok vente tålmodig i hundehimmelen på sine nære venner 😉

This slideshow requires JavaScript.

 

Prøver, nå som snø og is er borte vekk, å kjøre en RC økt hver dag, om ikke annet annen hver dag. Dessuten prøver jeg å filme hver økt. Filmingen er for mitt øye slik at jeg kan se fremgang, treff, tilbakeskritt etc – rett og slett en live treningsbok på Lui’s RC. Jeg legger også noen, ikke alle (for det hadde vært rimelig ensporet blogging), filmer i bloggen slik at jeg kan dele med de som har lyst å se vår RC trening. Så ja, det blir til spesielt interesserte, ikke alle som synes det er moro å se en hund løpe i slow motion over en planke 😆
Når det er sagt, under følger gårdsdagens økt. I denne økten hevet jeg planken ytterligere (i andre del av filmen), og i følge slow motion-effekten hadde hun da bedre treff med fin spredning på bakbeina. Gleder meg til neste økt for å se om treffene holder seg like bra.

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til En sprek og lykkelig Pip

  1. Silje sier:

    Flinke flinke Line 🙂

  2. Inger E sier:

    Syns det ser bra ut 🙂

Legg igjen en kommentar

