Vinterferie!

Godt inne i vinterferieuka, men heldigvis noen dager igjen før jobben kaller. Kunne med letthet hatt ferie året rundt 😎

Jeg gjør som jeg pleier gjøre når jeg har fridager, nemlig trene hunder. I tillegg har vi malt litt i heimen, et prosjekt som ikke er ferdig med det første.
Værmessig ikke de helt store soldagene, men dagene fremover ser veldig bra ut, jippi! 😀

Lørdag og søndag trente vi agility ute på Varden, mandagen var vi i Fjellangerhallen, tirsdag var meg og Dorte over Damsgårdsfjellet, i går trente vi ute igjen, og i dag har jeg viet min tid til malekosten. I morgen blir det Fjellangerhallen og tur (håper jeg), og i helgen blir det utetrening pluss turer. Herlig busy!

Dessuten skal meg og Dorte til Inger E på spillekveld med noko attåt i morgen, og det gleder jeg meg til. Noe moro uten hund må man alltid få skvist inn i et ellers så tettpakket hundeprogram! :mrgreen:

Skal prøve å få filmet litt på morgendagens trening.

Voffsene er veldig fornøyd med ny sofa, gooood plass til alle 😉

 

Så langt ser Lui’s RC ut:

Nå må jeg finne ut hvordan jeg skal heve planken ytterligere. Skal prøve få en løsning på det i løpet av helgen.

Nå inntar jeg den nye sofaen sammen med de firbente! 😛

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

9 svar til Vinterferie!

  1. Stine sier:

    Ser nyyyydelig ut! Feltene altså! Slitan med ny sofa. Lik som vår, knallgod 😀

  2. BeateH sier:

    Wow for en fart, og for noen felt!! Blir spennende å følge dere videre 🙂 Fortsatt god vinterferie!

  3. Vala sier:

    Gratulerer med ny sofa!!! Men hvordan er det med å vaske trekk o.l.?

    • Vaske trekk? Gjør man det, liksom? :mrgreen: Den tid, den sorg!

      • Vala sier:

        Haha – du er og bli min helt!!! ja, jeg har enda ikke kjøpt ny sofa pga den «problematikken».

      • Fra spøk til alvor: vi fikk med en spray-ting som man av og til skulle spraye hele sofaen med og la den stå over natten – da skulle den i følge leverandør være «ren og pen». Ellers er det avtagbare trekk på samtlige puter, så jeg regner med det i krisetilfelle er fullt mulig å vaske den.

  4. Nina sier:

    Nyt det som er igjen av vinterferien din 🙂

Legg igjen en kommentar

