Je m’appelle Line. J’habite a France…eller no sånt.

Da var brått en ny uke over, og vi nærmer oss påskeferie med stormskritt! Bare 15 arbeidsdager igjen :mrgreen:

Og nei, refererer til overskriften, jeg hverken snakker eller skriver fransk, annet enn det ordinære «jeg heter» og «jeg bor»…tross mine franske aner. Men heter man Coucheron til etternavn må man finne seg i litt av hvert, alt fra uttalelse til hvor man hører hjemme, eller bør høre hjemme.
Jeg har tittet litt rundt om i forhold til agilitykonkurranser utenlands, og ble tipset om en uke med agility i Sveits i begynnelsen av august, og den faller etter EO i Sverige. Jeg har, som sikkert flere vet, en laaang sommerferie, så august er ingen hindring for reising.
Anyway, både meg og Dorte har meldt oss på, og håpet er selvsagt å delta der hvis ikke noe skulle skje. Så, da deltagerlistene kom ble jeg veldig skuffet over å se at hverken meg eller Diesel var påmeldt 😦 …men Dorte stod der, under Norge, sammen med ekteparet Harms.

«Hmm, kanskje du står under Frankrike?» fleipet Dorte med.
Vi sjekket jo selvsagt det, og jammen meg står jeg der, sammen med resten av franskmennene! :mrgreen: Har man fransk etternavn og en fransk rase, ja da hører man kanskje hjemme der, eller? Selv om man skriver at man bor i Norge i påmeldingen…
Ja ja, jeg klager ikke, jeg er iallfall med, og får forklare på norsk-fransk hvor jeg egentlig bor når vi kommer dit 😆

 

For de som vil følge vår RC trening, her er dagens økt:

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Je m’appelle Line. J’habite a France…eller no sånt.

  1. Stine sier:

    *liker liker liker* 😀 Ser kjempebra ut! Debuten deres i ag er nok nærmere enn vår, i allefall! 😉

  2. Linda sier:

    Bonjour Madame! Ca va? Veldig bra!! :))

  3. Trude sier:

    Hehe – jammen bra påmeldingen var i orden da 😉

Legg igjen en kommentar

