Diesel

Diesel, som alltid har vært min unge og lovende, er brått ikke så ung lengere. Vel, ung i sinnet, som meg :mrgreen: , men i år noe annet. Måtte hun holde sitt unge sinn ved like i mange, mange år framover! Hun er en hund som jeg digger overalt på jord, og for å være ærlig, en hund som bare en matmor kan elske, meget spesiell, og med en stor plass i hjertet mitt – alltid.

 

Bursdagspresangen ble nytt Hurrta regndekken, og selvsagt «broderlig» fordeling 😉

Er du ute etter et kupp på Hurrta dekken og andre produkter anbefaler jeg sterkt Divinedog.se. Trykk på NOK og huk av momsen, og en fin pris blir synlig. Jeg bestilte dekkene på torsdag, og i går, mandag, kom de dumpene i posten – det kaller jeg kjapt! 😀

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

13 svar til Diesel

  1. Vala sier:

    Gratulerer med dagen til Diesel 😀
    Kjempe lekre dekken!! Flippa må også få ett i bursdagspresent! Hvordan er de størrelsesmessig egentlig – mao, har du forslag til hvilken størrelse jeg må kjøpe til henne?

  2. Yas har også 45. Det sitter perfekt!
    Gratulerer så mye bursdagen, lille fine Diesel! Og gratulerer med de flotte dekkenene!!

  3. Vala sier:

    Svarte, da røyk prisen opp i 433,- Blir str. 50 altfooooor stor kanskje? *flire* Der var det fremdeles noen på tilbud 🙂

  4. Monica sier:

    Gratulerer med dagen til fineste Diesel! 🙂

  5. Teresa sier:

    Lille Diesel…. 7 år….! Jøss så tiden flyr. Men gratulerer så mye med dagen! Fine småpiker.

  6. Nina sier:

    Gratulerer til 7 åringen 🙂

  7. Kamuflirt sier:

    Flott blog. Flotte hunder. Gratulerer med dagen til veteranen Diesel!

  8. beate sier:

    Gratuler med dagen på etterskudd Diesel 🙂 !

  9. Christine sier:

    Hurra for fineste Diesel 🙂 Hun er jo bare kjempe tøff den hunden! 🙂

Legg igjen en kommentar

