Våren er her, såvidt…

Først, en liten film fra torsdagens agilitytrening i Fjellangerhallen. Det var kun meg, Dorte og Stine Pernille på vår gruppe, så det ble plenty nok med trening. Et litt morsomt innslag i slutten av filmen hvor Luke prøver å «sabotere» 😉

 

I dag våknet jeg opp til strålende sol, og vi startet med en tur på bondemarken med Vala og Flippa:

This slideshow requires JavaScript.

 

Etter det bar det på agilitytrening, fortsatt sol, men med et par innslag av regn og hagl (believe it or not 😮  ). Et fin trening i godt selskap, og vi var en god gjeng som dukket opp i vårsola. En åpen hoppbane av Kees Stoel ble bygget.
Ble ikke så altfor mye trening på meg da Diesel var sårpotet, (så mye for å trene mye innendørs på kunstgress) men jeg vil tro potene blir herdet igjen nå som utesesongen er godt i gang.
Lui fikk et par runder, samt litt vippetrening, og helt til slutt noen stigerepetisjoner. For det første må jeg huske på å ikke trene RC etter en lang tur (eller «løpe-på-jordet-tur», som det egenltig var) OG agilitytrening, da er hun sliten, har ikke samme intensitet og treffer dårlig 😐 For det andre…husker jeg ikke 😆 Iallfall, her er film fra dagens RC trening:

 

Nå som Diesel er sårpotet skal hun få hvile fra agilitytrening utendørs noen dager, og da skal jeg konsentrere meg om Lui og gode RC treninger – det får være målet uken gjennom. Èn økt hver dag, yes!

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Våren er her, såvidt…

  1. Kamuflirt sier:

    Utrolig deilig med vår!

  2. beate sier:

    Herlig å se video av treningen deres!! Å ja, våren er her 🙂 Lykke til med RC treningen!

Legg igjen en kommentar

