Påskeferie på sitt beste!

Det er lenge siden det har vært så fint vær i påskeferien, iallfall som jeg kan huske. Forutenom i går, da det regnet godt, har det vært sol fra stort sett skyfri himmel hele uken. Vel, innimellom har vi til og med hatt enkelte snøbyger, men det snakker vi ikke så høyt om 😉

Jeg har vært ute fra morgen til kveld, ser vi bort i fra gårdsdagen, tror til og med jeg har fått litt farge i fjeset :mrgreen: Det har gått i agility, selvsagt, og treningene har vært supre! Sa det senest i dag, blant gode treningskamerater, jeg kunne godt tenkt meg å aldri jobbe mer, bare være ute hele dagen med hundene – tenk for en luksus det hadde vært!

Iallfall, i dag som de andre dagene, har vi både trent og vært på tur. Før den «ordentlige» treningen fikk jeg trent litt RC, og nå er vi kommet til at jeg øker avstanden fram til planken. Jeg bruker en vippe (som står vannrett) som forlengelse, og utfordringen er å finne riktig treffpunkt. Vi er på vei, noen treff er veldig høye, men jeg tror hun snart vil treffe like godt med den avstanden. Hun virker ikke ha noen form for «byksing», og det verdsetter jeg stort. Er veldig spent på sluttresultatet, det er hvertfall sikkert! 😀

 

Etter treningen ruslet meg og Tine en tur på bondemarken.

Noen koser seg masse!

 

Diesel i svevet

 

 Lui har nettopp rullet i gresset

 

På snuseren…

 

 Diesel raller og raller!

 

Det spirer og gror!

 

Vi ble plutselig overrasket med snø!

 

…noe de firbente ble yre av!

 

Fant og Suki

 

Det blir vel mer tur og trening i morgen og, tenker jeg! 😉

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

