Livet for øyeblikket…

Tja, lenge siden jeg har blogget…men slik situasjonen er for øyeblikket blir det nedprioritert – til jeg kommer sterkere tilbake. 😉
As we speak er jeg på jakt etter leilighet, til meg, Tim og voffser, noe som ikke er enkelt da de fleste tydeligvis har mye i mot hunder. Har et par i kikkerten som tillater hund, og jeg krysser fingre for at vi får napp snart…det er slitsomt å leve som «romfolk».

Nok om det. Siden jeg er innom bloggen kan jeg liksågodt skrible litt om sommerens aktiviteter siden sist innlegg – Stavangeruka.
Jeg hadde noen fantastisk avslappende dager i Hemsedal hvor jeg observerte ivrige agilitydeltagere på Polona-kurset, i tillegg hadde vi (meg, Simon, Polona og Neja) en herlig fjelltur til «Kjerringkjeften».

Midt i Kjerringgapet – det er stupbratt på andre siden, og jeg var lite høy i hatten 😐

 

Etter Hemsedal ble det noen dager sightseeing i Bergen med Polona og Neja før vi satte nesa mot Kristianstad og European Open. Et flott arrangement på alle måter, og superhyggelig å treffe på «gamle» kjenninger fra fjern og nær. Resultatmessig ikke så bra – meg og Diesel klarte kun ett feilfritt løp av fire, men moro okke som 😉

Den norske troppen!

 

Forrige helg kom franske Thomas Raczka til Bergen for å holde agilitykurs. For de som ikke «kjenner» han, kan jeg si så mye at i fjorårets VM fikk han sølv individuelt og gull på lag – med sin pyrre Curly.
Han er som franskmenn flest når det kommer til agility, det vil si at han løper MYE og FORT! Gjorde man feil i banen var det tilbake til start og prøve igjen – trenger jeg si jeg hadde blodsmak i munnen helgen gjennom? Et absolutt motiverende kurs!

Diesel fikk ny frisyre til kurset som lettet hennes vekt da vi hørte rykter om at det ble mye løping :mrgreen:

 

Framover blir fokuset mitt å finne sted å bo, alt av agilitykonkurranser blir lagt på hylla inntil videre, men vi håper å få til noen treninger innimellom. Dessuten må jeg i løpet av denne høsten/vinteren bli ferdig med Lui’s RC – omstendigheter har gjort til at det har blitt lite satsing på den biten. Vi kommer sterkere tilbake, lover!

 

 

 

 

 

 

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

9 svar til Livet for øyeblikket…

  1. Denise sier:

    Det ordner seg alltid for snille piker – og du er jo en snill pike! Håper at du snart får deg ett godt sted å bo – tenker på deg,…………….

  2. Monica sier:

    Håper det blir klaff med leilighet snart! tvi tvi 😀

  3. Lena sier:

    Jeg ønsker deg en kjempefin leilighet med topp beliggenhet Line 😀 Det har du jammen fortjent!

  4. Jeg heier alltid på deg 🙂

  5. Vala sier:

    Stemmer i angående at det ordner seg for snille piker! Krysser fingrene slik at det skal skje raskest mulig – og sprer ryktet om at jeg kjenner en som er på jakt etter leilighet 🙂

  6. Nancy sier:

    Är Diesels frisyr inspirerad av Bellas?

  7. Nina sier:

    Lykke til Line!

  8. Sara sier:

    Klemmings! Skal også holde øyne og ører åpne.

  9. Trude sier:

    Lykke til med jakten på ny leilighet 🙂 Holder også øyne og ører åpne !!

Legg igjen en kommentar

