Kaldt!

Vel, lovte å blogge mer (enn tidligere), så da må jeg bare «ta meg i ørene». Den siste uka har vi, bokstavelig talt, holdt på å fryse i hjel. Fytta katta, det har vært dritkaldt! 😐 Sier vært ene og alene fordi at det i dag er ørlite mildere.
Pippin sliter big time i kulda. Hun har dog aldri likt kulde før, og med alderen blir det tydeligvis verre. Hun er ikke lett å få ut om morgenen, jeg må rett og slett hente henne i sofaen og bære henne ut, stakkar liten.
De andre to derimot nyter snøen. Løper og ruller og løper og bjeffer!

Hundeeieren ser fram i mot lysere tider, og forhåpentligvis varmere temperaturer, bare sånn at det er sagt! Jeg er litt der Pippin er, hater å fryse 😉

I dag, etter jobb, tok jeg turen opp Damsgårdsfjellet. Rakk akkurat sola før den forsvant!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

