Årets julekort

Om knapt en uke er det jammen meg julaften, tida flyr. Mamsen og papsen kommer ned og feirer med oss, og det blir koselig. Er lenge siden vi har feiret jul sammen, slik blir det gjerne når de bor langt i nord og jeg her, liksom. I år blir vi iallfall samlet! 🙂

Kulden har heldigvis sluppet taket for nå og i øyeblikket er det rundt  5 varmegrader – fantastisk! Hvor lenge det varer gjenstår å se, men jeg håper såpass at snøen forsvinner.
Agilitytrening blir det selvsagt lite av, untatt et par ganger hvor vi har vært i Fjellangerhallen. Det blir altfor dyrt til at jeg kan satse på så altfor mange innetreninger framover, derfor håper jeg snarlig at regn og mildvær vil være behjelpelig med å få Varden snøfritt!

Årets julekort ble laget i en fei og ser slik ut 😉

Nylig oppdatert-001

 

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Årets julekort

  1. Lene sier:

    Haha, så morro! Det skulle jeg gjerne hengt på veggen, så koselig. Får lage kort neste år vi også 🙂

  2. Nina sier:

    God jul Line 🙂

  3. Monica sier:

    God jul til dere alle! 😀

Legg igjen en kommentar

